Diam atau Bela Diri

By miz ruha ~ 7/01/2014 12:55:00 PM

Jika diam itu adalah perkara terbaik yang perlu aku lakukan buat masa ini, maka aku pilih untuk berdiam diri daripada tampil ke hadapan untuk bela diri.

Aku ---> mangsa atau pun pemangsa.... Aku sendiri pun tak tahu. Hahaha...

Oh!!! Rindunya nak bercerita. Tapi apakan daya, aku tak mampu untuk lakukannya dalam masa terdekat ni.

Nota Cinta : Penatnya update blog guna fon yang skrinnya tersangatlah 'besar'.

6 comments

July 1, 2014 at 1:04 PM

akak pun kadang2 confuse ruha, akak mangsa atau pemangsa...ha ha ha... depends on keadaan kot??? kalau dah kena cuit jer selalu mulalah nak jadi pemangsa...

anyway, salam ramadhan dan selamat berpuasa ruha...

July 1, 2014 at 1:17 PM

Kak farah.... Salam ramadhan dan selamat berpuasa, kak.... :)

July 1, 2014 at 3:05 PM

Kadang-kadang kita kena jadi pemangsa yang ngap orang kak. baru orang sedar kot..hehe. Salam Ramadan kak ruha. Lama betul akak tak update blog. Rindu dekat akak. ^_______^

July 1, 2014 at 3:57 PM

Ngap orang ye..... Hihihi...
Salam ramadhan buat aini juga....
Selalu nmpak aini update blog kat wall fb... Cuma k.ruha xsmpt nk g melawat...
Haha.... Rindu kat aini juga.... ^_^

July 2, 2014 at 9:21 AM

kecelaruan identiti..hehehe.. lamanya tak tgk kak ruha update blog..:)

Ramadhan Kareem.. selamat berpuasa kak..

July 2, 2014 at 12:40 PM

Mmg lama pun x update blog.. huhuhu...

Selamat berpuasa juga buat husna.... :)

Post a Comment
Copyright 2009 - 2014 © www.mizruha.com | Design by miz ruha